Gadis Paling Cool

                                                                Assalammualaikum.. 


kum apa kumbat. Bat apa? Batman. Man apa? Mentol. Tol apa ? Tolak. Lak apa ? Laksa. Sa apa? Satu. Tu apa? Tunang. Nang apa ? Nangka. Ka apa? Kahwin. Win apa? Wink wink *kenyit mata sikit*. Dah kenapa main sambung-sambung ayat ni kan. Memang aku tak matang lagi. Rindu nak buat entri yang sweet-sweet atau lebih senang entri ayat geli-geli. Pon boleh!

Nak terus kepada topik bicara. Ayat ditaip untuk menceritakan seorang gadis yang agak rapat dengan aku. Rasanya aku kot lelaki yang paling rapat dengan dia. Namanya ialah Hamizah Bte Anak Pak .... *sorry nama ayah dia aku lupa*.  Tetiba hati mula meronta-ronta ingin buat entri pasal gadis manis ini. Walaweh ayat aku. Daripada lukis mural bersama, ke perbahasan bersama, ke ajk majalah suluh bersama, ke ajk tandas, ke rakan kongsi gosip, ke gayut call, ke bagi hadiah coklat sneakers, ke teman menyanyi, ke pertandingan mewarna aku menang tempat ke-2 daripada tiga penyertaan*kelakar* dan ke sebagainya. Wah gitu.



                                                      Banyak sungguh kenangan dengan HAMIZAH
                                         Kalau dia SEDIH pasti akan dia cerita, sama jugak kalau HAPPY
                                               Thanks sebab jadi BOYFRIEND aku. Eh KAWAN aku.

Eh you olls meh nak gosip mosip ni. Gila kau tak gosip nanti kena carut Twitter *Baby AA* . Kalau nak tahu kan yang Hamizah ni ramai yang suka padanya. Ala kononya dia paling MeleTOP katanya dalam kelas, Cewahh takdelah dia baik, sopan santun, pandai tuh yang ramai suka tuh.



                                              SEMUA LELAKI PANDANG DIA MACAM NI

                                                         


Cewah motif buat benda ni. Konon konon konon konon lettew nak rasa dihargai dengan imagine diri seperti Minho daripada kumpulan Shinee tetapi reality muka macam......FAIL! *terjun bangunan*. Hamizah juga dia minat dengan Minho ni. Jadi agak-agak berapa peratus persamaan yang ada pada muka aku dengan Minho. *Bunyi Drum* ...................................-1%. Walah kelas aku main peratus-peratus sekarang ni



                                                              Btw, Happy Birthday Abang Ijat.

                                                          *lagu HAPPY BIRTHDAY*

1 comment: