Ada Siapa Yang Nak Bantah

Duduk keseorangan mengadap blog. Masing-masing sudah terlena kerana hari sudah larut malam. Entah mengapa mata aku susah nak tidur. Nak katakan aku tidur petang memang aku layan Twitter petang-petang. Mungkin tidur awal apa barang itu tak remaja. Cuti sekolah memang masa yang cukup baik untuk aku hilangkan stress. 

Sungguh layann apabila menulis entri baru pada pukul 1 pagi dengan menghayati lagi Summer Paradise. Jiwang jugak aku. Memang sungguh sedap lagu ini apa yang buat aku terharu liriknya berbunyi "I remember when we first kissed, How i didn't wanna leave your lips" Wow, wow and wow sweet gila.



Aku memang minat fashion so ada sesiapa nak bangkang ? Cuti 2 minggu kau habiskan dengan menonton wayang, makan-makan, lepak dan SHOPPING. Jalan pelik kalau lelaki suka shopping jugak. Definisi lelaki bershopping : Membeli barang yang dia nak sangat dan selesa tak macam perempuan SHOPPING memang dunia mereka lupakan.


                                                                                                                                     Yang Ikhlas,
                                                                                                                                 @FaezMahadxoxo


No comments:

Post a Comment