ZALORA Puas Hati!!


Kasut, Baju, Beg. Beratus jenama, beribu gaya. Dan yang paling gila lagi. Penghantaran dan pemulangan ke seluruh dunia adalah percuma. *ting tong* *bunyi loceng* "Ahhhhhhhhhhhhh" *Isteri jerit. Disambung pula dengan "Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh" lagi panjang jeritannya *Suami jerat* dan lagi "Ahhhhhhhhhhhhh" *Penghatar Zalora jerit*.

Sudah cukup-cukup sudah, cukup sampai di sana saja iklan Zalora. Kelas aku sekarang dalam Zalora ada lagu. Amboi. Ni yang leceh nak menaip entri ni. Idea kering. Ambil udara *Tarik Nafas* *Hembus*. Okay idea kembali berlumba-lumba dengan tangan laju nak menaip. Barangan online kadang-kadang tak bagus jugak uolls. Ingat lagi masa dulu aku beli barangan secara online fuhh gayut mak sebab first time. Buka blog pilih baju.....DONE. Pilih saiz M ikut badan dan bayar dekat bank..... DONE. Tunggu..Tunggu bila nak sampai. Dan bila dah dapat ini masalahnya :


  • Baju memang saiz M tapi ketat *Jadi tak muat* Sedihnyerwwww kiterww (wempits ayat kau)
  • Jahitan tak kemas pulak *berbulu*
  • Baju nampak lain daripada iklan yang ditunjuk pada blog.
  • Berkualiti tak kain dia? TAK LANGSUNG
PERHATIAN : DENGAN ZALORA MASALAH ANDA TIDAK AKAN MENGHALANG ANDA UNTUK TERUS BERSHOPPING SECARA ONLINE. AND YOU KNOW WHAT? ZALORA BOLEH CASH ON DELIVERY, FAST& FREE NATIONWIDE DELIVERY AND 30 DAYS RETURN. Walahh *tepuk tangan kuat-kuat*



Nampak cun kan


Akan ku renang lautan yang berapi. Akan ku daki gunung yang penuh duri hanya
untuk mendapat baju, seluar dah kasut kat atas ni.



BILA ZALORA TIBA:


TARA SUPER EXCITED


SUPER DOUBLE TRIPLE EXCITED *Senyum semakin lebar*


Okay dah cukup. INI OVER. kbye lololo

No comments:

Post a Comment